På tåget

Hej!

Trodde inte att jag skulle orka skriva något inlägg idag med tanke på att det blev så sent igår eller rättare sagt inatt, men nu sitter jag här på tåget till Nässjö och är relativt pigg så tänkte passa på att skriva ett kort inlägg. Igår var jag ju hemma hos min syster och firade midsommar med dom och deras vänner och vi skulle bli runt 20 personer men det slutade med att vi bara var 9 stycken. För det ena paret som skulle vara med hade fått åka in till BB på natten och så hade dom fått en liten son vid 01.30 på natten till Fredag och då kände deras vänner att dom inte ville komma eftersom dom inte kände oss andra så bra. Sen var det ett 3e par som inte heller kom för att dom kände att dom inte kände så många som skulle vara med så då åkte dom med hennes bror och firade. Så tillslut var det bara: Therese, Christian, Ida, Max, jag, Malin, Thomas, Tilde, Vanna och Wilson( kanske ska tillägga att det är deras hund.)

Men vi få som var där hade iaf väldigt trevligt och åt och drack gott, min syster gick in i köket och gjorde Mojito åt oss vuxna och det var väldigt gott, sen gjorde hon en god grogg på bacardi razz, 7up, lime och sen hade hon även i hallon som hon hade mosat med stavmixern. Den var otroligt god så det kan jag verkligen rekommendera andra att prova att göra, tycker ni om hallon kommer ni verkligen inte bli missnöjda.

Men som sagt det blev rätt så sent inatt för när Thomas och Malin skulle ha en taxi hem fick dom vänta i 50-55 min men när det hade gått så ringde T upp igen och fick svar när det hade gått 1,5 timme och frågade var taxin var för dom hade små barn som dom skulle få lov att väcka.

Nej ska nog stänga av datorn om en liten stund för det finns inga eluttag på det här tåget och sen är det inte så mycket batteri kvar helller, min dator är extrem på att dra batteri känns som att den inte gör annat än att dra enormt mycket batteri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0