På tåget till Borlänge

Hej!

Idag var jag verkligen uppe tidigt gick upp redan vid 04.30 imorse eftersom jag skulle ta bussen in till stan 05.38 för att sedan ta tåget till borlänge 06.22 och jag har inte sovit mycket inatt så får väl se om jag kan hålla mej vaken nu på tåget. Det skulle ju inte vara någon fara om jag somnade för när jag öppnade dataväskan fick jag se att låset låg där i så det är ju bara att låsa väskan och lägga nyckeln i fickan, för sen är ju själva datorn låst också. Så är framme i Borlänge 09.51 och då tänkte jag passa på att gå in och klippa mej när jag ändå är där det är mycket billigare än om jag skulle klippa mej hemma i Skövde. Sen får vi se vad jag bestämmer mej för att göra för antingen tar jag bussen till Falun och går upp till mamma eller så åker jag hem till Mockfjärd och går hem till min bror och lånar en nyckel så jag kommer in hos mamma.

I helgen har jag inte planerat vad jag ska göra men tänkte åka på falu kalaset imorn och kolla på Rix fm festival på kvällen men det beror helt på om det är någon annan som ska dit. Jag vet att mamma ska på kalas imorn i värsta fall får jag säkert följa med dit eller så stannar jag rent av hemma och bara tar det lugnt. Förresten så är det ingen i familjen som vet att jag kommer upp idag så det blir en liten överraskning så vi får väl se hur dom reagerar på det.

Nu är jag så himla hungrig och min mage bara kurrar men har bara en 500 lapp löst och det brukar inte vara så populärt när man kommer med såna när man inte handlar för över 100:- och ibland säger dom att dom inte kan ta kort så får helt enkelt klara mej tills jag kommer fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0