På tåget

Hej!

Nu är vi i Lund så då är jag snart framme i Malmö som är min slutstation med det här tåget, men sen ska jag ju åka vidare till Skurup där Jessicas pappa kommer och hämtar mej och sen åker vi till Ystad och hämtar Jessica som jobbar, sen är det i princip bara att åka hem och byta om för vi ska på fest ikväll.

Tåg resan har ju faktiskt gått relativt fort och den har varit väldigt smidig nästan skönare att åka över Nässjö än att åka över Göteborg, får ta och kolla nästa gång jag åker om det går att åka den här vägen då också för isf väljer jag hellre den. När jag bokade mina tågbiljetter så var det ju billigare att ta 1:a klass så därför sitter jag här nu och det är väldigt skönt kan jag säga stortbenutrymme, inga jobbiga ungar som springer runt och väsnas och det bästa av allt är att både kaffe och te ingår och så får man även frukt, så tog en tekopp men det var inte alls gott för det var Earl Grey te och det gillar inte jag.

Nu måste jag stänga av datorn och packa ner den för när jag kommer till Malmö måste jag leta reda på närmaste biljett automat och köpa biljetten till Skurup.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0