Torsdag

Hej!

Idag har det faktiskt varit en rätt lugn dag även om vi har hunnit med en hel dal under dagen, för vid 10.30 var vi på BVC där Max fick sin sista spruta nästa kommer inte fören han fyller 5år. Sen åkte vi ner på stan och fikade, gick på systemet och handlade dricka och sen gick jag ut på torget och köpte jordgubbar trots att det spö regnade ute och det har det gjort hela dagen i princip eller runt 14- 15 slutade det regna. När jag kom hem lämnade jag bara alla grejer och bytte om för att sedan ta bussen till Maxi för att handla grejerna som jag ska ha med mej imorgon kväll.

Just nu ligger jag och funderar på hur jag ska göra imorgo kväll för ska ju hem till Therese och dom och tänkte att jag skulle ta bussen hem på natten men fick se att det inte går någon buss imorn natt och då går sista bussen 23.17, så därför funderar jag på att sova kvar hos dem men vet inte hur jag känner inför det för isf måste jag sitta på stationen i nästan 1 timme på Lördag morgon.

Nu ska jag gå in i köket och diska sen ska jag ta och plocka ihop här i lägenheten lite grann så det är roligare att komma hem på Måndag kväll, sen kanske jag måste ta och börja packa också för annars kommer jag vara super stressad imorgon och på Lördag morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0