Nästan framme

Hej!

Nu är jag nästan framme i Borlänge är i Ludvika förtillfället och har lite mindre än 30 minuter kvar tills jag är framme och då ska jag gå och klippa mej och sen ta bussen till Falun för att gå till mamma, annars skulle jag ju ha åkt hem men kollade busstider och då skulle det inte gå någon buss fören 13 och vill inte sitta i Borlänge så länge. Så mamma och jag ska gå ut och äta lunch efter att jag har kommit till henne och så ska vi även gå och kolla om vi kan hitta på någon fin färg som vi ska köpa och ha i mitt hår ikväll eller någon gång under helgen iaf. Har som sagt inte bestämmt mej för vad det blir men ska verkligen INTE bli blond igen, det förstör bara mitt hår och sen känner jag mej inte riktigt bekväm i det längre fast jag är naturligt blond. Så blir troligtvis någon brun färg men inte för mörk utan något ljusare med lite inslag av rött kan jag tänka mej att det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0