Midsommar

Hej!

Tänkte passa på att blogga lite innan jag försvinner in i packningen och städningens värld, för har lite kvar att göra och måste sätta igång med det snart för lovade syster att jag skulle vara hemma hos dem till efter lunch för då ska jag och Ida bege oss ut och plocka lite blommor till kvällen. För ska fira midsommar hemma hos dom ikväll tillsammans med några av deras vänner så vi hoppas på att det blir fint väder ikväll så att vi kan sitta ute på altanen som planerat. Annars har vi ju en bra reserv med att sitta inne i vardags rummet, för där får alla 20 plats som tur är för det rummet är nog på 30-40 kvm om jag inte missminner mej.

Ska även sova över hos dem inatt för när jag kollade busslistan fick jag se att det inte går några bussar efter klockan 23.17 inatt och det är lite väl tidigt att åka hem då, tycker att det är helt sjukt att det går nattrafik i hela Västra Götaland förutom i Skaraborg inatt, tror dom inte att det finns folk som vill åka buss inatt också? För imorgon bitti åker jag ner till Jessica och stannar där nere tills på Måndag så kommer hem sent på Måndag kväll och blir nog inget inlägg under den här helgen. Eventuellt kan det komma ett kort inlägg ikväll men kan inte lova något.

Ha en super bra midsommar!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Louise

Glad midsommar! :)

2009-06-19 @ 14:13:33
URL: http://lillalouiseliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0