Måndag

Hej!

Eftersom jag är ledig från skolan idag så hade jag tänkt vara hemma och plocka ihop och se om det fanns någon tvättid ledig under dagen. Men med tanke på att det är så himla fint väder idag så har jag kollat upp vart man kan bada här i Skövde så därför tänkte jag åka iväg lite senare och göra det, för solen försvinner ju från min balkong vid 13 och vill ju ha mer sol än så. Och som det ser ut för tillfället åker jag nog till Skultorp och lägger mej vid sjön där för det är enklast för mej att ta mej dit, för upp till Billingehus går det inga bussar och har ingen lust att gå uppför berget. Till simsjön är det också en bit och dit går det inte heller några bussar och vill inte sätta mej på cykeln och åka så långt det första jag göra på ett bra tag för då kommer jag ha ont. Så därför är det enklaste valet att jag sätter mej på bussen och tar den till skultorp och lägger mej där.

Men nu ska jag gå ut på balkongen och äta upp min frukost om inte fåglarna har gjort det kanske inte var ett så himla smart  val att låta den vara kvar där ute.

Men vi hörs säkert senare ikväll då kommer en kortare uppdatering kan jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0