Måndag 8 Juni

Hej hej!

Sitter på tåget i Borlänge nu och väntar på att tåget ska åka om en liten stund, gick upp redan vid 06 nu imorse och är ovanligt pigg fast jag gick och la mej rätt sent igår. Är hemma i Skövde vid 12.30 tror jag att det är så det är ju skönt att inte komma hem allt för sent med tanke på att jag ska upp och till skolan imorgon bitti.

Den här helgen har faktiskt varit riktigt bra kom ju upp hit på Fredag morgon pch då gick jag till frisör salongen och klippte mej sen åkte jag till mamma och var med henne på jobbet tills hon slutade vid 15. Sen på Lördagen var vi på 50års kalas hos mammas kompis Inger och när vi kom hem där ifrån åkte vi till Falun och gick på stan ett tag och passade på att äta och fika. Sedan vid 19 drog ju Rix fm festival igång med alla sina artister och det var väldigt bra så det är väldigt svårt att säga vem som var bäst. Men innan det när vi gick runt på stan så stod dom där från Tele 2 och frågade vad man hade för operatör så bytte tillbaka till Tele 2 från Glocalnet som jag bara har haft i någon månad. Men kommer ringa och smsa mycket billigare än vad jag gör nu, för på Tele 2 ringer och smsar jag för 0,19 öre medan med glocalnet kostade det 0,69 öre fick jag höra.

Skickade iväg ett sms till min syster alldeles nyss och frågade hur hon jobbar i veckan och om vi ska träna någon dag, men får väl se hur det blir med den saken. Fast tror att jag ska åka och träna även om inte hon vill följa med för behöver verkligen träna igen det var ett bra tag sen sist nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0