Lite klagan

Hej!

Alltså jag medger att jag är medlem på 2 dejting sidor och har ju som alla andra några "krav" och sånt och idag fick jag se att en kille hade lagt till mej som favorit så skrev och frågade hur han kunde ha mej som favorit när han inte har haft kontakt med mej, så fick svaret att han tyckte att jag verkade trevlig och var söt och att han själv tyckte att han  passade in i det som jag letade efter. Men vadå det är väl bara jag som vet vad jag är intresserad av för killar, eller har jag uppfattat det fel?

Menar har som ett krav tillexempel att jag inte är intresserad av någon som är över 26 år och det är för att jag känner att jag inte har så mycket gemensamt med någon som är äldre och sen är mina syskon i den åldern så skulle bara kännas konstigt. Men det finns vissa personer som bara inte kan förstå att man inte är intresserad och det är verkligen jobbigt.

Jaja nu har jag fått klaga lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0