Lite blandat

Hej hej!

Sitter här på mammas kontor just nu men ska gå ner på stan om en liten stund och gå och köpa hårfärg för jag ska färga håret ikväll som jag har skrivit tidigare, jag passar på att gå lite tidigare med tanke på att mamma ändå ska sluta 15 idag så tänkte gå ner någon gång runt 14.30 vilket är snart. Var ju in och klippte mej i Borlänge och blev väldigt nöjd med klippningen och det känns skönt att ha fått klippa av det där "långa" håret i nacken. Har ju inte bestämmt mej än för vilken färg jag ska ha men blir någon "varm" färg funderar på något åt det rödbruna hållet kanske det får bli men får se vad som finns på affären.

Just det vi var ner på Kings arms tidigare och åt lunch och det var så himla gott jag åt bakpotatis med skagenröra medan mamma åt lax, potatis och kall romsås, med oss på lunchen hade vi A och S och dom åt också laxen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0