Jobb

Hej!

Tänkte att jag skulle passa på att skriva ett inlägg innan jag tar bussen ner på stan för att sedan åka till Tibro och gå min första introduktion på Korttiden, det ska bli väldigt spännande att se hur dom jobbar med tanke på att jag aldrig har jobbat med gamla förut. Har bara jobbat med funktionshindrade och under praktiken har jag varit med barn. Så idag går jag intro mellan 15-22 och imorn 7-15 det känns rätt jobbigt att jag knappt kommer få sova någonting mellan och kommer vara enormt trött imorgon på dagen. Även om det antagligen kommer bli en rätt "jobbig" sommar med tanke på att jag jobbar kväll och sen dag väldigt mycket och inte får sova mycket där emellan kommer vara trött väldigt mycket. Alltså visst vet jag att det är väldigt mycket människor som jobbar på det här sättet men det blir inte på samma sätt för nån som mej som inte är van vid det. Men jag kommer väl lära mej det hoppas jag verkligen.

Nej nu måste jag ta och göra iordning något som jag kan ha med mej och äta ikväll eller så passar jag på att gå in på affären nere på stan och köper något istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0