Fjärde Juni

Hej!

Kom hem från affären för en liten stund sedan där jag var och hämtade ut mitt paket från Comhem och nu efter en stund har jag lyckats kopplat in det och det fungerar riktigt bra. Och nu fungerar telefonen som den ska också för igår när jag tog telefonen så gick det varken ringa från den eller ringa hem till mej så skulle ha ringt till Comhem idag men som tur hann jag inte göra det för nu är ju allt som det ska.

Igår när jag var hos Therese fick jag mitt schema för sommaren och det ser riktigt bra ut måste jag säga för kommer få jobba väldigt mycket den här sommaren och det är ju riktigt bra för jag behöver ju pengarna.

Har inte så mycket att skriva om idag tänkte ta och sätta på en film och göra lite gurk och morotstavar och äta medan jag tittar på filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0