Blandat

Hej!

En del killar är verkligen idioter alltså var ju på fest igår och hade det jättetrevligt och sen var ju inte natten så illa den heller, hade ju trevligt sällskap. Men nu när jag sittet på msn så skriver en kille som jag började chatta med för någon vecka sen och vill att jag ska sätta på min cam men sa att jag inte ville det eftersom jag knappt har sovit inatt eller ja nu på morgonen, så ville han att jag skulle beskriva vad jag hade på mej så sa att jag verkligen inte orkade. Då sa han att jag var så jävla ego och att han kände igen min typ av person, alltså om jag får säga det själv så är jag inte ett dugg ego men om man nu är ego för att man inte orkar göra en sak så får jag väl vara ego då.

Just nu sitter jag här i Jessicas säng uppkrupen med en kudde i knät men funderar på att gå in och duscha snart för hann inte göra det innan jag och J gick till affären innan hon åkte till jobbet. Måste duscha för känner mej så himla ofräsch sen kanske jag kommer att må mycket bättre efter det också förhoppningsvis.

Vi kom inte hem fören runt 10 idag var meningen att vi skulle ha åkt med dom andra hem men då stannade vi kvar ett tag och så skulle vi ta en taxi lite senare, men då hade dom stäng och vi blev kopplade till Ystad och dom ville ha nästan 400:- för att köra oss hem. Så då blev vi erbjudna att vi kunde få sova över hos en av dom på festen så jag, J och en till följde med hem och kom dit runt 04 och satt och pratade lite och sen skulle vi sova men var vakna ett bra tag till. Så vet inte riktigt vad klockan var när vi somnade tillslut men kanske runt 05-06 och sen vaknade jag och J vid 09 och ringde och bokade en taxi för dom andra som lovat att skjutsa oss var inte kör dugliga, haha kanske senare idag för den ena och den andra lär nog inte kunna köra fören imorn någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0