Blandat

Hej!

Jag har verkligen varit jättetrött idag för somnade ett tag efter att J hade åkt till jobbet sen vaknade jag av att hennes pappa frågade om jag ville följa med dem och hämta bilen hos Micke och Camilla där vi var på fest igår, så det gjorde jag och sen när vi kom hem gick jag in i rummet igen och somnade om och vaknade lagomt tills maten var klar. Efter det visade E mej hur man spelar Sims eftersom jag aldrig har spelat det förut så nu har han gjort en egen familj till mej som jag får spela med när jag kommer nästa gång. Fram tills för en liten stund sedan har vi suttit och kollat på film, tittade på Vi hade iaf tur med vädret. Och nu om en liten stund är det dags för någon att åka till Ystad och hämta Jessica som slutar jobba snart.

Imorgon bitti kommer jag inte hinna skriva något inlägg för vi tar nog bussen så att vi är i Malmö till 10 och då ska jag och Jessica gå på stan där och även äta för att sen gå tillbaka till stationen då mitt tåg går hem 15.37.

Förresten igår när vi var på festen så spelade vi brännboll och jag kände inte av något i benen eller så utan kände att det gjorde jätteont i revbenen på höger sida, men nu på eftermiddagen har det gått ut i hela kroppen så är glad att jag kan gå för det gör enormt ont att flytta benen när jag har suttit ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0