090628

Hej!

Eftersom solen skiner och det är hur varmt somhelst tänkte jag igår att jag skulle ställa alarmet på mobilen så att det skulle ringa vid 09 , men sen struntade jag i det eftersom det kan vara skönt att få sova ut nu när jag är ledig för börjar ju jobba 07 imorn och då måste jag gå upp vid 05.30 då sover jag hellre ut på helgen. Men vaknade iaf vid 09.20 idag så gick ut på balkongen och satte mej och solade, men just nu sitter jag i dörröpppningen så att jag kan skriva ett ilägg för var sjukt svårt att göra det ute på balkongen igår.

Lite senare idag när solen har försvunnit från balkongen tänkte jag gå till Karstorp och lägga mej där och sola, för var inte alls roligt igår när det var strålande sol ute och jag inte kubde gå ut för att jag hade fått sjukt ont i huvudet eftersom jag hade druckit alldeles för lite, men nu har jag en vatten flaska med mej där ute. Vet fortfarande inte vart min solkräm är så hoppas verkligen att det går bra iaf, men ska iaf inte sola baksidan eller skulle ju kunna lägga något över tatueringen isf.

Aja vi får se hur jag gör men det kommer inte komma något mer inlägg idag iaf och tror inte att jag hinner med något imorn heller för ska hem och städa imorn när jag har slutat jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0