090626

Hej!

Sitter uppkrupen i soffan och kollar på tv som jag vanligtvis gör när jag är hemma och är ledig, hade egentligen tänkt att jag skulle gått Karstorp och solat men istället vaknade jag vid 11 och då hade jag inte mycket till val eftersom jag ska träffa T och träna. Men så ringde hon alldeles nyss och frågade om vi kunde gå ut och gå istället för att Ida hade åkt med sin kompis Ebba och badat och då är det onödigt att Max ska behöva gå på dagis, så förhoppningsvis somnar han under promenaden.

Har så himla ont i huvudet tror att det kan vara bihåleinflammation och sen har jag även lyckats dra på mej ögoninflammation och det känns inte alls roligt, med tanke på att jag inte var sjuk för så längesen heller.

Har inte orkat skriva något nu när jag har jobbat för har varit jättetrött när jag har kommit hem så har lagt mej på soffan direkt och vissa dagar har jag sovit här i några timmar innan jag vaknar och kollar på tv en stund för att sedan gå och lägga mej i sängen igen. För när jag jobbar dag så är det 07-15 och då går min buss här ifrån vid 06 och då måste jag gå upp senast 05.30 och det är om jag inte äter någon frukost, men annars blir det ju ännu tidigare och då är det ju inte alls konstigt att man blir trött.

Men igår när jag kom hem från jobbet satt jag och gjorde en rolig sak, men vill inte tala om vad det är än, inte förens det är mer aktuellt och om det verkligen blir så kommer det bli väldigt roligt här hemma i höst.

Men som sagt ska snart klä på mej och gå ner till "centrum" och ta bussen hem till Therese så att vi kan gå på våran promenad, ska bli riktigt skönt att komma ut och få njuta av den friska luften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0