090624

Hej!

Började jobba vid 07 idag så tog bussen som gick här hemifrån vid 06.02 det var väldigt skönt att slippa vara i Tibro före 06.30, för det är inte alls roligt att behöva sitta där och vänta när jag kan åka så jag är framme 10-15 min innan jag  börjar. Det har varit en väldigt seg dag med tanke på att vi bara har 4 boende inne på min avdelning nu när det går magsjuka på den andra avdelningen, för på våran sida har alla blivit friska nu. Slutade redan vid 14.30 och normalt slutar jag vid 15 så det var väldigt skönt för vara hemma runt 15.30 så det var otroligt skönt, men har inte gjort något speciellt utan la mej på soffan med datorn och somnade och har sovit tills för en liten stund sedan. Hoppas verkligen att jag kan somna inatt men tror inte att det ska bli några problem för är fortfarande trött.

Har varit underbart väder här idag men verkar som att det har varit lika fint i hela Sverige och det verkar som att det ska fortsätta vara lika fint resten av veckan så ska verkligen njuta av vädret i helgen så funderar på att kanske gå till Karstorp och lägga mej där och sola, om nu inte jag hittar på något med Therese och dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0