Fredag 10 Juli

Hej!

Nu var det ett tag sen jag skrev något här men har faktiskt inte hunnit med det eller orkat, då jag har jobbat hela veckan mellan 08.45- 15.15 och sen när jag kommer hem är jag så himla trött att jag bara lägger mej på soffan och faktiskt somnar där några timmar ibland. Men den här jobbveckan har faktiskt varit otroligt skön för det är mycket skönare att börja senare som jag har gjort nu än att börja 07 som jag gör när jag jobbar på korttiden. Men idag var faktiskt min sista dag för den här veckan och sen ska jag inte vara där igen fören vecka 30, men ringde och sjukanmälde mej idag då jag vaknade inatt och hade feber, så ska ta och ringa och boka en tid på vårdcentralen så vi får kolla upp vad som är fel. Eftersom jag aldrig blir riktigt frisk utan att så fort det ena går över så kommer det något nytt som ska förstöra allting igen.

Igår kväll så kom min bror och hans sambo hit då dom skulle sova här inatt för att åka till Helsingborg nu på morgonen och sedan fortsätta till Tyskland för att handla lite grann, men när vi kollade vädret igår konstaterade vi att dom hade valt helt fel helg att åka iväg på. Men iaf dom kom runt 19 igår kväll och då kom dom upp med sin väska med grejer i och sen åkte vi iväg till Prima och åt mat, så himla gott det var jag åt en kebab tallrik medans dom andra tog en tropicana, Nr vi hade ätit klart åkte vi hem till våran syster och stannade där och fikade lite, eller ja drack kaffe och te. Barnen blev helt tokiga när dom såg vilka som kom och hälsade på, eller för att vara ärlig så var det Max som var värst för han sprang runt i hela huset som en galning. Sen var vi väl hemma hos mej igen vid 21.30 någon gång och det tog inte allt för lång tid innan vi gick och la oss, eller jo kanske 30 minuter eller till och med mer.

Jaha vad ska man hitta på att göra den här helgen då? Har ju liksom sagt till familjen att jag ska jobba så kan ju inte åka iväg någonstans, hade ju gärna åkt hem till Dalarna och hälsat på, för det är ju parken imorgon kväll som dom andra skulle iväg på och jag är sjukt sugen att också åka iväg på det. Men men får väl vara hemma och ha tråkigt som vanligt då, det är ju inte så roligt att göra något ute när det är så här dåligt väder heller.

Så där nu har jag fixat en viktig tid så ska iväg Mån 27 Juli klockan 16 så ska åka dit direkt efter jobbet så hoppas verkligen att allt ska gå bra och att jag inte blir allt för nervös, för blev det nu när jag ringde och fixade tiden visste inte riktigt vad jag skulle säga. Men men det fixar sej måste bara se till att komma ihåg att jag har den där tiden också, men har iaf lagt in det i mobilen så det ska nog gå bra tror jag.

Jaha och vad ska jag hitta på nu då? hade ju tänkt att jag skulle ha gått och lagt mej diretk efter att jag hade ringt till jobbet, men det kan jag inte göra nu för är inte ett dugg trött så får väl ta och kolla om det är något på tv som man kan kolla på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0