Sista inlägget för dagen

Hej!

Tänkte passa på att skriva ett kort inlägg innan jag lägger mej och sover för kommer inte hinna skriva något imorn, för ska upp relativt tidigt och städa sen ska jag åka till Göteborg för att möta upp en viss person och sen ska vi ta tåget hem till Skövde igen. Det här bestämdes idag, men ska blir kul att den här personen kommer upp igen även om det inte var så längesen vi träffades men det är alltid lika roligt. Men jag ska ju så klart jobba hela helgen men det fixar vi på något sätt, eller ja får väl se hur det blir med den saken för magen är bättre nu men det är ögoninflammationen som inte alls är bra, imorse var ögonen helt ihopklibbade så har fått badda dem flera gånger under dagen. Om jag hinner så tänkte jag gå in på apoteken på Centralen och höra om dom har något mot ögoninflammation och sen kanske dom kommer med något tips om hur jag bör göra med jobbet.

Känner att jag inte har ätit tillräckligt med mat idag för just nu kurrar min mage som bara den och det är rätt förståeligt för har bara ätit smörgås till frukost och sen en kopp minestronesoppa till middag, inte alls bra och då är det inte konstigt att jag är hungrig.

Nej ska väl ta och lägga mej och sova nu så att jag slipper känna hur himla hungrig jag är.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0