Uppdatering

Det finns några positiva saker med att jag har blivit sjuk nu faktiskt, det har helt plötsligt blivit dåligt väder och det regnar och åskar ute så kanske inte skulle sitta med datorn men ska stänga av när jag har skrivit klart. Sen har jag hunnit med att diska allt som låg i diskhon men har lite grann kvar, och sen hinner jag med att städa nu för det vill man ju inte gärna göra när det är fint ute. Så det finns väl alltid positiva saker även när man är sjuk och sen får jag ju verkligen sova ut när jag e sjuk och det är verkligen skönt för det behövs verkligen med tanke på att jag vaknar på nätterna och är vaken i kanske 1 timme eller något sånt.

Så ska snart gå in i sovrummet och börja vika ihop tvätten som fortfarande inte har kommit in i garderoben sen jag tvättade sist, kanske ska passa på att städa ur lite ur garderoberna och byrån också så att man får in mer kläder där, för just nu ligger det massa "skräp" från när jag flyttade in förra året. Det behövs egentligen städas i hela lägenheten men tar och börjar inne i sovrummet och städar mej vidare sen när jag verkligen är klar, för har en vana att sluta städa fast jag inte är helt färdig. Men ska sätta i en bra skiva i cdspelaren och inte tänka på något annat än att jag ska städa, för med bra musik  kan jag städa mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0