Fredag 090703

Hej!

Vaknade redan vid 08 av att alarmet ringde eftersom jag fick lov att ringa till chefen och säga att jag inte kunde jobba iaf idag och imorgon eftersom jag har varit uppe hela natten och haft migrän och varit dålig. Men igår kom Jessica hit eller jag åkte till Gbg för att möta upp henne och sen tog vi tåget hem tillsammans. När vi kom hem och hade öppnat dörren så låg det ett brev från Skövdebostäder där det stog att vi var erbjudna en lägenhet mer inne i stan, så Jessica ringde upp tjejen så på Lördag ska vi på lägenhetsvisning! =)

På kvällen tog vi bussen till Elins esplanad och gick där och kikade lite grann sen gick vi till Prima och åt pizza, så himla gott men tyvärr blev jag mätt efter en bit men lyckades trycka i mej lite till iaf. Efter vi va klara där gick vi till Maxi och handlade lite och så tog vi bussen hem igen.

Efter 22 tog vi bussen in till stan för att gå på Vatra men tyvärr var det ganska dött där inne så visste inte vad vi skulle göra så bestämde oss för att åka hem igen istället, så ska gå ut imorgon kväll iaf och eventuellt ikväll också.

För tillfället är J inne och duschar men så fort hon är klart ska jag gå in så vi får ta bussen ner på stan någon gång och gå runt där lite innan det blir alldeles för kokhett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0