Är arg eller kanske besviken

Hej!

Jag borde egentligen inte blogga nu men gör det iaf, för min bror och hans sambo åkte till Tysklad idag och så ska dom åka hem imorn och då tänkte jag att jag kunde ta tåget till Jönköping imorn för att sedan åka med dem hem till Dalarna.  För våran syster frågade igår om dom skulle handla så att det var fullt i bilen, men det sa dom att dom inte alls skulle göra, så därför såg jag det som en alldeles utmärkt idé att kunna åka med dem upp när jag ändå ville åka dit. Men fick tilll svar iaf att dom hade ingen plats i bilen och om jag inte skulle jobba hela helgen, men sa igår kväll att jag var ledig och bara hade sagt till våran syster att jag skulle jobba för att slippa bli tillfrågad om jag kan vara barnvakt. Så mamma fick mej att kolla på biljett priser upp och sedan hem men dom var rätt dyra och då erbjöd hon att hon kunde betala dem, men då skulle jag prata med Mattias och höra om jag kunde sova hos dem. Men vill inte prata med honom så därför smsade jag men har inte fått något svar så allt skiter sej och jag får sitta hemma den här helgen och ha "jättekul".

Nej ska ta och leta fram någon film som jag kan kolla på eller se om det är något bra på tv att kolla på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0