090701

Hej!

Det är min första lediga dag den här veckan och jag mår inte alls bra, vaknade vid 00 inatt och hade jätteont i magen och nu verkar det som att jag har åkt på den där magsjukan som har gått på jobbet, inte alls roligt när man är ledig =( Dessutom ska jag jobba i helgen så hoppas på att det är över tills dess även om det inte är så lockandeatt jobba på helgen så tjänar jag ju extra pengar på att jobba helg så det är ju en positiv sak. Sen kommer mamma ner över helgen och vill ju kunna få träffa henne också medans hon är här, det går ju inte om jag är sjuk. Så hade larmet på 08 imorse så jag fick ringa Therese och säga att jag inte kunde passa Max medan dom andra åkte och plockade jordgubbar. Och det räcker inte med att jag har magsjuka utan min ögoninlammation har blivit ännu värre nu så ögonen är helt igen klibbade när jag vaknar och sen är jag jätte torr under ögonen. Så fick ringa mamma och fråga om tips så kokade upp vatten och har baddat ögonen en stund nu, men nu är vattnet så klart kallt igen så ska passa på att värma nytt vatten.

Så ska försöka gå in i köket och göra iordning frukost och sen lägga mej här i soffan igen, kommer antagligen somna och sova några timmar för är så himla trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0