Vad är kärlek?

Hej!

Just nu känns det här med kärlek så himla hopplöst som att det kommer dröja länge innan jag träffar någon som jag kan känna att jag verkligen vågar visa att jag tycker om. Nyss fanns det en hel bunt killar som ville träffa mej men sen har dom försvunnit en efter en och jag har inte hört något. Visst jag var på dejt i Onsdags och det gick jättebra kändes det som iaf men har inte hört något från honom sen natten till Torsdagen så det känns alltså helt hopplöst. Vad tror dom att jag är egentligen? Tycker inte att det är så konstigt att jag har dåligt självförtroende när det gäller killar när sånt här händer hela tiden. Vad gör jag för fel?:S

Det jag skulle önska mej nu är att ha mina vänner att prata med men det är svårt när alla bor så långt bort, vill liksom inte direkt prata med min syster om det heller då sitter jag hellre här och skriver om det. Nej nästa gång jag ska på dejt med en kille så ska jag visa att jag är intresserad men absolut inte för mycket.

Förresten vad är kärlek?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0