Dejt?

Hej!

Okej jag kanske ljög lite imorse när jag skrev att jag skulle träffa en kompis så var det ju inte alls, utan jag var på en dejt men ville inte skriva något fören efter att vi hade träffats för tidigare när jag har skrivit om det så har det inte blivit av. Men nu träffades vi och han var hur underbar som heslt, men tyvärr så var jag nervös så jag babblade hela tiden, visst det är bättre att jag pratar än att jag inte allas gör det. Men han blev och tro att jag inte alls var intresserad av honom men som tur var så fick jag förklara allt för honom och då blev allt bra=)

Men som sagt dagen har varit hur bra som helst förutom att jag är sjuk då men annars är det bra. Så nu känner jag mej så här enormt löjlig eftersom jag inte kan sluta le och det känns bara helt konstigt. Och nu vet jag inte vad jag ska skriva längre men att jag skriver absolut något under helgen eller ialla fall efter helgen när jag kommer hem igen.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0