Kvällen den 28 januari 2009

Hej!

Det får bli ett kvälls inlägg från mej eftersom jag ändå inte kan sova än på ett tag nu när jag har sånt trevligt sällskap på msn=) Idag har jag iaf tillbringat dagen hemma hos min syster och ätit med dem är fortfarande kvar här då jag ska sova här inatt, hatar att gå själv när det är mörkt ute så då ville jag inte behöva gå från bussen och hem ikväll.

Var in på en tjejs blogg nyss och hon hade kollat färdigt på Americas next topmodel säsong 11 så fick lov att gå in på Youtube och kolla på avsnittet men kan säga att jag blev ganska besviken när jag fick se vilka två det stog emellan, för jag gillade inte någon av dem så speciellt mycket. Men lovar att inte säga något utan ni får kolla själva eller vänta tills det kommer på tv.

Imorn ska jag iaf ta bussen ner på stan ska in på Gina och kolla efter en klänning åt Jessica och testa den om dom har den annars åker jag till Elins esplanad och kollar på Gina där också, ska även passa på att kolla på en klänning som jag själv vill ha också. Sen ska jag passa på att äta lunch på stan när jag ändå är där tror jag iaf är ett tag sen jag åt ute nu har ju inte råd med det egentligen sen har jag ju en del mat kvar hemma så kanske äter lunch hemma ist och kanske beställer mat när mamma är här i helgen ist.

Nu har jag sökt en hel del vikariat till sommaren så jag hoppas på att få något av dem iaf, har sökt inom kommunen i Tibro och sedan har jag sökt två semester vikariat på sjukhuset i Falun, men ska även söka här på sjukhuset också skulle vara skönt om jag kunde få vara någon annanstans än i Falu kommun detta året har varit där i 2 år nu och är rätt trött på det. Visst ska jag väl inte klaga heller tjänar ju sjukt bra på det jobbet och det är ju inte säkert att jag får lika bra betalt på något av dom andra jobben men det är personalen på det jobbet i falun jag är trött på och även de boende, men tröttnar redan efter några veckor där och jag har varit där 2år!


Imorn kväll ska jag och min syster gå på bio det verkar som att vi kommer att se Mammut, jag hade gärna sett Benjamin Button men min syster ser hellre Mammut nu så jag gav mej får se den andra filmen senare ist, vi fick ju en varsin bio check från Falu kommun i julklapp som tack för vårat arbete som Ledsagare och kontakt person:P

Nu har jag verkligen inget mer att skriva om men hör av mej så fort jag har det;)

/Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0