Onsdag...

God morgon!

Idag är det lite bättre med mej men är inte helt bra så därför är jag inte i skolan idag och det blir inget för mej imorn heller så därför åker jag hem till Dalarna redan imorgon efter lunch. Just nu sitter jag iaf och kollar på tv, ska gå ner till affären lite senare och hämta ut mitt paket som har kommit från Bokus fast det är inget roligt bara en massa kurslitteratur.

Jag har verkligen fått problem med mitt hår tappar så himla mycket hår hela tiden så det är helt sjukt, alltså visst det är normalt att tappa hår men det här är på tok för mycket att det ska vara normalt. Så nu ska jag försöka hitta något bra schampoo och balsam som fungerar bra på mitt hår, sen ska jag försöka att inte färga håret så ofta som jag kanske har gjort på den senaste tiden. Alltså det är ju inte så att jag har färgat håret hela tiden men kanske oftare än vad det har behövts, så ska försöka att inte färga det på kanske några månader till och börja med.

Nu ska jag iaf göra mej klar och ta bussen ner till stan och eventuellt träffa en kompis och fika lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0