Söndag kväll...

God kväll!

Sitter här och kollar på tv som vanligt, men just nu känns det som att jag mår lite bättre men kommer antagligen bli lika inatt som natten till idag var, alltså helt outhärdlig så att jag lika gärna hade kunnat varit vaken. Det är inget på tvn ikväll som är speciellt bra så sitter och bläddrar lite för att se om jag kan hitta något intressant att se på.

Pratade med mamma imorse om hur många värktabletter jag kan ta av sorten jag har hemma, eftersom jag inte har någon ask ringde jag henne och chansade på att hon skulle ha en. Och det hade hon men hon sa att jag kunde kolla på FASS så jag gjorde det och det konstiga är att där och på tablett asken så står det olika ordinationer, väldigt stor skillnad är det också. För enligt FASS kunde man ta ca 6 tabletter, men på asken står det max 3per dygn.

Imorgon ska jag försöka ta mej till affären om jag orkar alltså, skulle verkligen behöva handla lite både mat och även lite godis skulle vara väldigt gott. Min syster var väldigt snäll idag och frågade om jag behövde ha hem något men sa att det inte behövdes, hon ligger ju också hemma och är sjuk fast hon inte har feber längre. Har suttit och läst lite andra bloggar ikväll så nu ska jag nog kolla efter lite kläder på nätet och se vad man kanske ska beställa till sommaren, eftersom jag antagligen kommer behöva nya sommarkläder eftersom jag knappt kunde använda dem när jag och mamma var på Gran Canaria eftersom dom var så himla mycket för stora.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0