Uppdatering...

Hej!

Kom hem från min syster för lite mer än en timme sedan, kom iaf dit vid tolv och det var helt tyst i huset och såg ingen så gick in till sovrummet och kollade och där låg min syster och barnen och sov. Och dom sov ända till efter 15 och Ida mådde inte alls bra utan hade ont i magen och hade feber inte ville hon äta något heller, vi andra åt iaf sen spelade vi lite Uno innan jag åkte hem igen. Jag kan ärligt säga att jag inte mår så mycket bättre än henne heller, har både huvudvärk, feber och ont i magen och det är inte alls trevligt för när jag har feber så fryser jag ena stunden och nästa stund så svettas jag.

Just nu sitter jag och kollar på tv och chattar med lite folk på msn, men det är inget bra på tvn så jag sitter bara och slö tittar. 

Nej nu orkar jag inte skriva mer skulle helst vilja lägga mej och sova, men då kommer jag inte kunna sova inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0