Uppdatering..

Hej!

Just nu sitter jag och kollar på Las Vegas höll nyss på och plockade ihop all tvätt så jag kan tvätta på Lördag, det är inte klokt hur mycket man kan samla på sig under en vecka, två hela Ikea påsar fulla med tvätt. Jag känner mig extremt rastlös och vill göra något men det är sent och åka och träna nu och det är inte roligt och träna själv heller, hade det varit ljust ute så hade jag kunnat tagit en promenad och gått min gamla runda som jag gick när jag skulle gå till sjukhuset men gick helt fel så gick runt i skogen jättelänge innan jag kom ut till vägen igen och bestämde mig för att ta bussen dit istället.

Dessutom blir jag väldigt stressad över att inte få ett svar från en person, måste ju få veta hur det blir med middagen på Lördag för om han inte kan så kan jag hitta på något annat och fixa något enkelt som jag kan äta själv.

Nu kommer jag verkligen inte på något mer att skriva utan ska försöka hitta på något annat att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0