Torsdag

Hej!

Har varit uppe ett tag nu ska ta och äta lite frukost och sedan göra mej iordning och åka till Maxi och handla lite frukt och mat, sedan ska jag kolla efter något till middagen som jag ska fixa på lördag har redan kyckling och potatis men behöver lite grönsaker och även något som jag kan göra sås av.

Igår när jag var på stan så var jag in på bokhandeln och köpte några böcker som jag behövde sedan passade jag på att gå in på Dinsko och kolla om jag kunde få tag på några snygga stövlar och det fick jag=) Förra gången jag testade dem så fick jag inte upp dem helt över benen men det fick jag nu och dom var jättesnygga. Var även in på Lager house och köpte ett duschdraperi eftersom jag inte har något sen köpte jag även ett album där jag ska sätta in lite bilder sedan, hittade några bilder från när jag var liten när jag kom hem och dom ska jag sätta in för jag var riktigt söt där med min kompis när vi låg och solade.

Igår så satt jag och läste någon tidning som jag köpt när jag åkt tåg så kom jag in på ett artikel om hur några tjejer hade testat olika sätt att gå ner i vikt på så jag gjorde testet som var med och ska försöka prova på det ena sättet. Det går ialla fall ut på att man äter en massa frukt och grönsaker, frukten kommer det väl att gå bra med men kanske inte med grönsakerna eftersom jag inte äter så mycket grönsaker. Men ska ta och kolla när jag är på affären om dom har någon god färdig sallad som jag kan köpa, för då kan jag verkligen äta grönsaker. 

Nu har jag varit och handlat så det blir två olika marinader som ska vara till kyckligen den ena blir med mango chutney med annanas och den andra blir med teriyakisås så jag tror att det kommer bli riktigt gott, hoppas på det iaf. Köpte även en del grönsaker och massa frukt så nu kan jag äta hur mycket frukt jag vill utan att behöva tänka på att jag måste gå till affären. Har även varit duktig idag och lagt in mitt schema i min almanacka så jag slipper ha koll på både den och ett schema så nu har vi en massa att göra i skolan, vissa dagar börjar vi till och med så tidigt som 08.15 det är väldigt tidigt om man jämför andra dagar då vi börjar 10.15 jag menar börjar vi efter 8 måste jag gå upp typ 06 för att hinna äta frukost och göra mej iordning. Nu ska vi börja med en massa nya ämen så det ska bli lite intressant, jag beställde lite nya böcker igår och kan säga att det blev dyrt nästan 3000:-.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0