Söndag morgon

God morgon!

Jag har verkligen inte sovit skönt inatt kan jag säga hade jag gjort det skulle jag inte vara vaken nu utan kanske om två timmar eller något sådant. Är fortfarande sjuk och tror att det bara blir värre och värre, febern börjar lugna ner sig men nu har jag väldigt ont i halsen sen är jag väldigt tät i näsan. Smsade med min syster igår och något som inte chockade mej var att hon också hade feber, hon som har varit hemma med två sjuka barn i över en vecka.

Veckan som kommer blir väl egentligen ganska lugn visst jag ska till skolan ons,tors och fre men det är inte så mycket som vi ska göra, men vi får väl se hur jag mår när dom dagarna kommer för är jag sämre eller mår lika som jag gör nu kommer jag verkligen inte orka gå till skolan orkade knappt gå till tvättstugan utan att jag blev helt utpumpad igår. Men på fredag efter skolan ska jag åka hem till Dalarna iaf för igår ringde min bror och undrade om jag hade planerat när jag skulle komma hem nästa gång, för dom skulle boka biljetter till Björbo revyn så bestämde att vi ska gå på lördagen på kvällen och på dan följer jag med mamma och hennes kompis Inger på stan.

Men igår iaf så satt jag här hemma helt ensam och kollade på tv och försökte få i mig lite mat men det gick inte så speciellt bra, jag vet att man måste äta men ibland kan jag bara inte. Satt och chattade med lite folk på msn också spec en kille härifrån Skövde, han satt hemma hos sig med sina kompisar och spelade tv spel med erbjöd att han kunde göra mej sällskap istället, men vi konstaterade att hans kompisar skulle sakna honom om han försvann.

Får skriva senare ikväll annars skriver jag imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0