Onsdag

Hej!

Vaknade för en liten stund sen men har ändå hunnit med lite saker, har hunnit duscha, pratat med mamma och kollat mina bankkonton. Och nu sitter jag som vanligt och kollar på tv men ska ta mej lite frukost strax och sedan göra mej klar för att ta bussen ner på stan, ska gå in på bokhandeln och kolla efter lite böcker som jag behöver till skolan. Men som vanligt så ska jag också kolla på lite kläder också men ska försöka att inte köpa något, men det kan bli riktigt svårt om jag hittar något som jag verkligen vill ha.

När jag kommer hem igen så ska jag ta och gå in i tvättstugan och kolla om det finns någon tid så att jag kan tvätta i veckan, det skulle verkligen behövas även om jag tvättade förra veckan men ibland så använder jag mer kläder och då är det dom som jag använder oftast, visst har jag en del andra kläder också men känner bara inte för att använda dem.

Nu när jag har tänkt efter om den där killen som jag träffade från Göteborg så har jag insett att jag vill inte alls ha en sån kille, ska berätta lite om hur han såg ut och hur han var. I alla fall så var han en sån kille som var så himla utseende fixerad när det gäller honom själv så han använde brun utan sol flera gånger om dagen, menar hur många vanliga killar gör det? Sedan så hade han i massor av gelé i håret och drog det åt sidan så det såg hemskt ut och vissa dagar hade han back slick. Hans beteende var verkligen dåligt han var sur och grinig hela tiden när jag var där och allt gick ut över mej, sen när jag sa att jag inte ville ha något förhållande med honom än iaf så blev han förbannad och kallade mej för palyer och att jag var precis som alla andra tjejer.

Utan jag vill ha en kille som kan vara charmig men på rätt sätt alltså, sen ska han  kunna låta mej träffa både hans kompisar och familj, inte alls som mitt ex var för jag fick aldrig träffa hans vänner eller familj och så skyllde han på att han var lite speciell så därför fick jag aldrig träffa dem. Men otroligt nog så berättade han för sin familj om mej tillslut eller ja inte riktigt eftersom han sa att vi var bara vänner, vilken fegis alltså.

Ska göra mej klar nu, men kanske tar och skriver lite senare när jag har kommit hem eller ikväll.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0