Onsdag

Hej!

Idag var det första dagen i skolan av denna termin började 09.15 och vi höll på till 12 så efter det gick jag ner på stan och kollade om jag kunde hitta ngn ny täckjacka vill ha en lite längre och den ska vara röd. Men hittade ingen så klart eller hittade en inne på Intersport men den var lila och vill ha en som passar till mina kläder och sen finns det ju massor som e röda och lite längre men dom kostar ju så himla mkt hittade en jättesnygg den kostade 6200Kr. Gick även in på bokhandeln en sväng för att kolla om jag fick tag på någon almanacka och lyckades få tag på en perfekt.

Har inte gjort så mycket sen jag kom hem har bara lagat mat och kollat på tv och suttit på msn och chattat med lite folk, kan vara vaken hur länge jag vill inatt  eftersom vi är lediga imorn:P.


Får ta och skriva mer imorn.


/Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0