Natt..

Godkväll!

Jag är fortfarande vaken och är inte speciellt trött så jag sitter och kollar på tv, fast kollar inte på något speciellt eftersom det är reklam hela tiden på alla kanaler så kollar lite på Förhäxad och även på Numbers. När klockan var efter 00 så kände jag hur det kurrade i min mage så jag gick in i köket och gjorde iordning två smårgåsar och ett glas vatten.

Imorgon måste jag hem till min syster igen och vara barnvakt åt Ida(4år) en liten stund medan min syster och minstingen Max(1,5år) sover en stund eftersom min syster jobbar vaken natt inatt och behöver få sova en liten stund på dagen iaf. Jag menar har ändå inget bättre för mej så det blir alldeles utmärkt, vi kan sitta och spela Uno eller kanske kolla på en film under tiden, dessutom är det en bra avlednings manöver för min del att jag inte ska gå på stan för om jag gör det igen så kommer jag bara shoppa ännu mer och det har inte jag råd med. Just nu börjar Ally McBeal på 4:an så ska kolla klart på det om jag orkar vara uppe så länge annars går jag och lägger mej men tror inte att jag kommer kunna somna än på ett tag.

Jag läste en tjej som heter Lindas blogg idag (http://lindaslya.blogg.se/) och där hade hon länkat till en sida som säljer kläder på nätet(http://www.tretton.se/gallery.asp?galleryid=5) som hade mycket snygga kläder så när jag har tränat lite till och sett att jag har gått ner lite mer i vikt så ska jag nog beställa kläder där ifrån tyckte att dom hade en del snyggt, iaf en massa jeans och det gillar jag verkligen.


Jag var ju ner på stan igår och köpte kurs litteratur men idag fick jag se att jag redan hade boken sedan innan så jag har lagt ut den på Tradera och hoppas att få bra betalt för den, det var inte den billigaste boken jag har köpt kan jag säga, fast inte den dyraste heller.

Hinner nog inte blogga något imorgon bitti fast det gör inte så mycket har ju skrivit det mesta redan nu. Förresten så funderar jag på att åka till Göteborg någon dag innan mitt busskort går ut och passa på att gå in på Zara och Mango och kolla om dom har några snygga kläder, vi handlade där när vi var på Gran Canaria eftersom det är Spanska märken och där nere hade dom iaf en massa snyggt jag köpte en fin blus och min syster fick en lika dan av mamma i födelsedags present. Imorn kväll ska nog jag och min syster passa på att åka och träna efter att hennes man har kommit hem, så vi får hoppas på att han inte kommer allt försent, fast jag kanske ska föreslå att vi ska simma ist för att gymma dessutom så får vi göra det gratis=)

/God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0