Fredag....

Hej!

Igår var jag och min syster på bio trots att jag mådde dåligt hela dagen vi gick och hämtade ut biljetterna först sen gick vi till Rådhus cafét och fikade, sen skulle vi gå tillbaka till bion och då kände jag att jag mådde illa så det hände en liten olycka. Min syster stod bara och kollade på och skrattade åt mej det var inte alls roligt men vi gick iaf på bion och allt gick bra när jag kom hem sen så la jag mej i ett bad och sedan simnade jag vid tolv, ett rekord för mej som brukar vara vaken till 3.

Idag så vaknade jag vid 11 och sedan dess har jag inte gjort något speciellt utan bara suttit och kollat på tv och chattat med lite folk på msn. Ska väl inte göra så mycket under resten av dagen heller, mamma kommer ner idag men hon ska bo hemma hos min syster så hon inte ska bli smittad ifall jag har magsjuka.

Ska försöka ta det lugnt den här helgen, eller alla helger här nere är ju lugna för min del eftersom jag inte har någon att gå ut med eller hitta på något med för den delen heller. Det fanns en person ett tag men han har inte hört att sej på bra länge så det är kört.


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Jo, jag håller med. Men hela samhället håller inte med.. Haha.

2009-02-01 @ 11:58:22
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0