Fredag..

Hej!

Har inte gjort så himla mycket idag har bara varit med mamma på jobbet sen på hem vägen så köpte vi en pizza för att det skulle gå fort för sedan fick jag lov till idrotts hallen och sitta i kassan på innebandyn men det kom inte så mycket folk så dom fick inte in så mycket där iaf. Men mamma var med hela tiden så vi satt och pratade och kollade på matchen, sen innan dom skulle börja spela så kom min gamla bästa kompis dit med sin syster dom skulle sitta i sekritariatet. Sen kom hon tillbaka till mej och gav mej en kram för hon såg inte att det var jag utan hon reagerade först efter att hon sett mamma. Kan ju tillägga att vi har varit vänner ända sen jag föddes eftersom våra syskon redan var bästa kompisar också, men nu har vi inte träffats sen hon tog studenten -07. Så vi passade på att prata lite iaf om vad vi gör och hur vi mådde och så.

Har även kollt på let´s dance ikväll men såg inte utröstningen men såg att Bella åkte ut det tycker jag var synd Kitty hade väl kunnat åkt ut ist hon var ju inte ens så himla bra idag. Men nu sitter jag iaf här och skriver sedan sitter jag och chattar med en kill kompis också så vi pratar lite om varför killar och tjejer är som dom är när det gäller förhållanden och sånt. Och tycker synd om honom för han har blivit så illa behandlad förut så han tror att han måste bete sej lite som ett svin för att ett förhållande ska kunna funka från och med nu, men jag gör mitt bästa för att han ska inse att det inte alls behövs.

Jag då skulle vara glad om jag kunde träffa en kille som inte beter sej som ett svin och inte är rädd att visa sina känslor när andra är med, för det kunde absolut inte mitt ex göra.

Skriver kanske på Söndag är kvar här till måndag morgon.

Godnatt/ Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0