28 Januari

God morgon!

Idag vaknade jag tidigt eller ja i alla fall för att vara för mej så var det tidigt, tänkte somna om men då fick jag se att jag hade fått ett sms så kollade vem det var ifrån och de var från min syster. Ska hem till dem på middag ikväll eftersom hennes man ska på middag med några jobbar kompisar, men han tror att det är för att dom har bokslut men dom har planerat att ha en försenad svensexa för honom. Men jag har absolut ingen aning om vad jag ska göra under resten av dagen innan jag ska dit, borde egentligen städa men det orkar jag inte iaf inte just nu.

Igår var jag ju duktig och lagade middag så det blev pasta och köttfärsås så gjorde iordning så det blev över till lunch till idag och sen blev det så pass mycket över att jag frös in kanske två portioner. Jag är inte alls lika trött nu som jag brukar vara så det hade ju passat bra om jag hade något att göra ist för att sitt här hemma och inte göra något.

Förresten så kanske jag kan passa på att kolla på resa till i sommar det ser ut som att det kanske blir två resor för mej denna sommar också. Nej nu ska jag sluta och skriva och kolla runt efter resor ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0