27 Januari 2009

God morgon!

Det är verkligen att svårt att komma på något bra att skriva när det inte händer så himla mycket, men ska ta bussen ner på stan om en stund och äta lite sen ska jag gå och handla till mej själv och även till min syster hon kan inte åka eftersom äldsta barnet har fått magsjuka. Så jag tänkte vara snäll och handla åt dem också sen ska jag komma ihåg att köpa ett stort brunt kuvert till boken som jag sålde till en kille från Falköping skulle ha skickat den redan igår men blev aldrig av så gör det idag iaf.

Tror jag ska vara duktig och laga lite mat idag, det står mellan pannkaka och köttfärsås och makaroner båda är ju jättegoda så jag har svårt att bestämma mej, men vad det än blir så ska jag laga till så att jag har till matdosa också är helt perfekt när man är ensam och inte alltid har lust att laga mat.

Nej nu ska jag ta och göra mej iordning och gå till bussen.

/Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0