090225

Privet ,Guten tag, Hola, Jin Dobre, Bon jour, Nihao, Moi, Hello, Hej!

Jag vaknade faktiskt tidigt idag också redan 09.30 var jag vaken men försökte somna om men gick inte eftersom det är så sjukt lyhört i lägenheterna här så hör jag när andra personer går i trapphuset eller i lägenheten bredvid. Så efter att ha legat kvar i sängen en stund bestämde jag mig för att gå upp och lägga mej i ett varmt och skönt bad, sagt som gjort det gjorde jag låg kvar en stund och nu har jag krypit ner i sängen igen, det är så himla skönt. 

Idag mår jag iaf lite bättre än vad jag gjorde igår och tror inte att jag har någon feber idag heller så det är ju skönt, halsen lindrar jag med att äta en massa halstabletter och sen äter jag även strepsil som lindrar halsont så det ser rätt ljust ut inför min resa till Jessica imorn.

Men idag ska jag iaf passa på att packa ner alla mina saker som ska med imorgon när jag åker med tanke på att jag inte kommer hinna packa något imorn, det enda som inte ska packas ner idag är mitt smink och mina ansiktskrämer för dem behövs verkligen idag och imorn. Men det första som åker ner i resväskan är alla Jessicas grejer för dem får jag absolut inte glömma, alltså det är inte så himla mycket som är hennes grejer men dom är ju absolut viktigast. Sen ska jag även se över vilka kläder jag ska ha med mej när jag åker, blir nog alla dom där 3 klänningarna och sen nått par jeans och tröja och toppar sen klarar jag mej hela helgen.

Måste ju även städa idag om jag orkar vill säga men skulle ju vara riktigt bra om det hanns med, eftersom jag får besök nästa vecka då mamma kommer ner igen eftersom Ida fyller år nästa Torsdag, sen kommer ju min bror och hans sambo ner den Fredagen också så vill ju att det ska se någorlunda snyggt ut iaf. Kan faktiskt vara riktigt duktig på att städa när jag verkligen känner för det och andra gånger så orkar jag inte städa utan allt hamnar på olika ställen där jag vet att ingen skulle få för sig att kolla.

Arevoir/ Adios/ Bye/ E,pa Zdravo/ Arrivederci/ Hei Siitten/ Hajd zdravo/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0