Lite allt möjligt..

Hej!

Jag var duktig inatt och somnade innan fem faktiskt klockan var nog närmare halv fem faktiskt och så vaknade jag vid elva och är inte ett dugg trött känns så himla skönt. Fast kan säga att det var svårt att sova i början för alldeles innan jag skulle stänga ner fick jag ett mejl av en kille som jag chattat med men som jag hade tagit bort och blockat sen för att jag var inte intresserad och han kallade mej för en massa hemska saker och massa skit och känslig som jag är tog jag åt mej och blev ledsen, men hade en stor hjälp av en annan person som peppade mej och sa att jag inte alls var sån.

Jag borde sätta igång med städningen nu eftersom jag kanske får besök senare ikväll och då kan det ju inte se ut som det gör. Ska ju även iväg och träna med syster idag men det böir öite senare på eftermiddagen när hennes man har kommit hem så att han kan ta barnen, dom skulle åka till Tidaholm nu efter lunch och göra vad vet jag inte, hm=/ annars hade jag ju kunnat åkt dit en liten stund. Förresten så hade jag fått sms imorse om att mitt paket från www.lyko.se fanns nere på affären nu så ska ner och hämta det senare också ska bara vänta på posten och kolla om det finns något mer paket som väntar på mej där nere. Men paketet från lyko har kommit snabbt beställde det i förrgår och idag kom det, trodde att det skulle ta längre tid, för ibland är ju posten helt omöjlig när det gäller såna saker.

Förresten så ska ju jag inte köpa några mer kläder nu men jag kunde inte låta bli att lägga ett bud på en klänning på Tradera som är designad av Lauren Conrad, hon från The Hills och Laguna Beach ni vet. Och sen la jag även bud på ett jättesnyggt linne från Viktoria Secret, får visa senare om det är så att jag vinner dem. Men jag ska iaf lägga upp bilder senare på allt de som jag har vunnit de senaste dagarna så ni får se vilka fynd jag har gjort:P La även ett högre bud på den nya vår/höst jackan åt Max han måste bara ha den skulle vara helt perfekt till den lilla krabaten.


Nu sitter jag här och bara önskar att jag slapp gå upp idag vill bara ligga kvar under täcket och ha det varmt och skönt, förresten så har det kommit snö här nere nu eller ja det kom för några dagar sedan men verkar som att det kommer mer och mer för varje natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0