Uppdatering och bilder..

Hej!

Var ner till affären och handlade lite efter att jag hade gått upp blev lite godsaker.


Blev potatissallad och skinka till lunch, eller det kanske inte är lunch precis när man äter vid 15.

Köpte det och sen köpte jag ju självklart choklad som jag var sugen på blev mjölkchoklad gillar det bäst, fast det var inte så gottsom jag hade hoppats på så har ätit morot och gurkstavar ist, lite nyttig måste man ju vara efter all färdig mat som jag har ätit de senaste dagarna.

Just det jag skrev att jag skulle lägga in en bild på vad jag hade på mej idag, det var väldigt svårt att få en bra bild när jag hade kläderna på mej men passade på att ta när jag hade bytt om.


Jeans från Cubus och Skjort klänning från H&M, till det hade jag låga svarta stövlar riktigt snyggt på faktiskt.

Just det häromdagen när jag var och hämtade mina paket på affären så hade jag även fått en värmeskyddande spray som jag ska använda när jag plattar och lockar håret.


Denna från Maria Nila köpte jag hos www.lyko.se och får skriva en recension om den senare när jag hunnit använda den några gånger.

Idag skulle jag ju ha min tvkväll men Greek som jag först skulle kolla på visade dom inte ens idag:( men sen kollade jag på One Tree Hill och senare på Gossip Girl. Jättekul att det äntligen är tillbaka, tycker Jenny gjorde rätt som lämnade Elisabeth jag menar hon utnyttjar ju bara henne genom att ta åt sig äran för det som Jenny har gjort. Lite trist bara att Serena och Dan har gjort slut men så är det.

Får se om det kanske blir ett natt inlägg av mig inatt igen vi får väl se om jag har sällskap på msn så blir det nog ett iaf, får lista ut något att skriva till dess. Förresten är det någon som kan tipsa om något ställe på nätet där dom säljer snygga handväskor till rimliga priser?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0