Lördag 090228

God morgon!

Vaknade för en liten stund som och nu ligger vi båda här i våra sängar( jag på luftmadrass) och håller på med våra datorer, tänkte att jag skulle försöka mej på att skriva ett litet kort blogg inlägg. Som sagt igår så var vi till Skurup och hämtade pizza så vi åt det innan Lets Dance började och sen satt vi i soffan och kollade på det, när utröstningen var slut så satt dom på karaoket och så sjöng vi lite grann svårt men sjukt kul är det ju.

Idag är det som sagt Lördag och det kommer en hel del folk hit vid 17 men innan det ska vi hinna in till Skurup igen för att gå på apoteket, var dit igår också och köpte allergitabletter men dom hjälper liksom inte riktigt så därför ska jag köpa ögondroppar nu som jag kan komplettera med. Vill ju inte gå runt och ha alldeles röda ögon bara för att det kliar i dem hela tiden=/ men igår tog jag faktiskt 2 tabletter fast det står att man bara ska ta 1 om dagen. Men det bör inte vara någon fara skulle säkert vara värre om man kanske tog 5 eller kanske närmare 10 om dagen.

Nu ska jag ta och klä på mej Jessica är redan i full gång.

Hade fint/Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0