Massa blandade grejer....

Hej!

Jag har inte gjort så himla mycket sen jag kom hem har bara suttit och kollat på tv och suttit vid datorn och läst lite bloggar. Har faktiskt inte haft lust att laga någon mat nu ikväll så är väl lite hungrig men har ju inget hemma så jag får gå till affären imorn. Det blir inte så att jag ska vara barnvakt imorn för Max hade feber nu ikväll också så min syster stannar hemma med honom imorn så jag ska nog ta bussen till Maxi och handla lite. Ska handla en massa mat som jag kan lägga i frysen när jag åker till Jessica, sen ska jag passa på att kolla på hårfärg också,tror inte att dom har den färgen jag vill ha på affären här nere.

Just nu sitter jag och kollar på Bridget Jones på 3:an men det är reklam just nu så jag sitter för tillfället och kollar på Beck på 4:an istället. Vet inte vilken tid jag kommer gå och lägga mej ikväll det får mina kontakter på msn bestämma eller alltså om jag har trevligt sällskap så sitter jag ju så klart uppe om jag inte är trött. Jag hoppas på att mitt jättetrevliga sällskap kommer in snart men jag ska inte hoppas på för mycket, för då blir jag bara besviken om det inte blir så.

Jag känner mej så sjukt rastlös och skulle vilja hittapå något och göra, men vad gör man tjugo i elva på kvällen när man bor i en rätt så lyhörd lägenhet? Smart som jag var så glömde jag mitt busskort hemma hos mamma idag när vi åkte och det kostar inte lite pengar heller, dessutom räcker det bara i en månad, men ska höra om hon kan skicka hit det. Just det måste gå in på affären här nere och hämta ut mitt paket från Glocalnet också, där i ligger mitt mobila bredbad som jag beställde:P så skönt att få det då behöver jag inte krångla med någon dum internet kabel när jag ska sitta vid datorn. Sen blir det helt perfekt att ha när jag är ute och åker tåg också, då kan jag ju sitta på internet och blogga samtidigt om jag har något vettigt att skriva då vill säga.

Nu ska jag fortsätta kolla klart på Bridget Jones och sen får vi väl se vad jag hittar på om jag lägger mej och sover eller hittar på något annat att göra.

/Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0