Måndag, tvätt och paket..

Hej!

Jag somnade faktiskt riktigt tidigt inatt för att vara mej alltså somnade redan vid 03 och under de senaste dagarna har jag inte kunnat somna fören 05-05.30 så det går framåt iaf, men natten som kommer är den sista som jag kan vara länge vaken på för sedan ska jag vara i skolan resten av veckan och då är det inte så bra att jag är uppe hela nätterna.

Just nu håller jag iaf på och tvättar har gjort det sen 12 och har snart tvättat klart faktiskt ska bara ner och ta ur tvätten ur maskinerna och in med det i torkrummet eller i torktumlaren och sedan ta upp den torra tvätten. Har ju tvättid ända till 17 men har inget mer att tvätta så blir klar mycket tidigare. Började med att tvätta kläderna så att dom skulle hinna torka och avsutar med underklädrna för det gör inget om dom inte hinner torka har en torkställning åt dom inne i badrummet.

Ska ta mej något att äta sen när jag kommer upp från tvättstugan också blir nog korvstroganoff och ris idag, blir helt perfekt för då har jag ju till lunch imorn också. Sitter bara och väntar på att tvätten ska bli klar och sen att posten ska komma så jag får se om jag har något eller några paket som ligger på affären och väntar på mej, hoppas verkligen på det har väntat sjukt länge eller ja inte så länge faktiskt bara sen förra veckan men det känns länge sen ska det komma snart också.

Igår kväll satt jag och kollade på H&Ms hemsida och hittade lite grejer som jag tänkte att jag skulle beställa som Ida skulle få i födelsedags present men då funkar det ju så klart som det ska utan kunde inte beställa så jag ska kolla lite senare idag ist.

Nu äntligen kom posten och jag har faktiskt 3 paket som väntar på mej så jag får gå till tvättstugan först och sen gå till affären men lägger in bilder på det jag har fått hem senare.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0