Dagen och lite annat..

Hej!

Jag blev ju som sagt väckt av att min syster ringde imorse strax före elva men jag var så himla trött så jag satte alarmet på 13.30 och sen när det väl ringde så tänkte jag gå upp men somnade tydligen om men som tur var vaknade jag 14.00. Men då fick jag lite panik för skulle träffa syrran vid gymmet 15 och bussen skulle gå 14.39 och jag hade inte packat något över huvudtaget så sprang runt och letadeefter allt men det gick fort sen drog jag på mej kläderna, hann till och med ladda pengar på mobilen det tycker jag var duktigt. Jag trodde på allvar att jag inte skulle hinna med bussen men jag stod vid busshållsplatsen 4 minuter innan bussen skulle gå det kändes bra iaf.

Det gick väldigt bra och träna idag var så duktig så och vi bestämde att vi ska komma iväg och träna två gånger nästa vecka fast min syster jobbar exakt hela veckan helgen också. Men det blir nog att vi ska träna på Tis och på Sön vi ska kolla upp hur dom har öppet först, för isf skulle vi träna på Söndag morgon innan hon ska iväg och jobba. Sen jag kom hem igen har jag inte gjort så himla mycket har bara kollat klar på avsnitten av The City på MTVs hemsida och sen har jag ju så klart kollat på melodifestivalen. Idag påbörjade jag även min flera dagars uppgift med att plocka mina ögonbryn, alltså det är inte för att jag har enormt stora som jag tar flera dagar på mej utan för att jag tycker att det gör så himla ont, men för några veckor sedan var jag på Maxi och köpte en ny pincett och har inte testat den fören nu och den är extremt bra känns nästan ingenting så det är nog över redan imorn.

Har även beställt hem lite smink och sånt från: www.smink.nu, deras grejer var väldigt billiga så jag handlade en del kan jag säga, vill ju ha mycket att välja på när jag ska ut och festa nu har jag typ bara beige och brun ögonskugga och det är väl fint men hur kul är det när man är ut och festar. Nej jag beställde flera olika ögonskuggor i olika färger sen beställde jag lite annat också. Imorn ska jag förstätta med städningen här hemma men nu ska jag bara dammsuga och torka golven så är det i princip klart, ska även diska imorn orkade inte göra det idag hade sjukt ont i mina armar efter träningen idag.

Jag tror att jag ska sluta försöka hitta en kille som jag kan ha ett förhållande med sen utan nu kör jag på krogen och sånt så kan man ju vart det leder kan ju komma något bra ur sånt också. Alltså det är inte så att jag har extremt höga krav på hur en kille ska vara, bara det att han får inte vara en skitstövel som ljuger och är otrogen så är det rätt bra. Fast sen har jag ju dom normala kraven som utseende: Fina ögon(gärna bruna), snygg mage alltså behöver inte vara överdriget tränad men lite gör ju inget, snygg rumpa(svårt och förklara men jag vet när det är rätt) och sist men inte minst ett fint leende han får gärna ha ett som är svårt att säga nej till. Jag hade två såna killar i min klass på högstadiet och så klart hade jag mina små chruser på båda två redan från mellanstadiet, men sen började vi på olika skolor=( men såg en av dem på bussen nästan varje dag :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0