Lite blandat..

Hej!

Igår skulle jag ju laga lite mat och det var tänkt att jag skulle göra korvstroganoff och ris men det blev inte så utan ställde mej och gjorde pannkaka ist.


Så här blev dom första pannkakorna att se ut, riktigt mumsiga va?


Men sen gick det mycket bättre och dom blev och se mycket godare ut nu..

Och tills sist hamnade hälften av pannkakorna i min mage och resten in i kylen så jag kan äta upp dem innan jag ska iväg och träna ikväll. Stängde av datorn runt 01 igår men jag kunde självklart inte somna då så tog med mej täcket och kudden och gick ut och la mej på soffan och kollade på tv, så somnade väl inte fören 03.30 eller kanske till och med närmare 04.

Så idag när jag vakande så hörde jag att posten var här men jag tänkte att det bara var reklamen som kom och att klockan skulle vara runt 06, men kollade på mobilen och då var den ju nästan 13, men nu är det här sista dagen på ett tag som jag kan sova så här länge så tycker att jag kan unna mej det. Men jag tyckte att det lät konstigt för det lät som att det var så himla mycket post men gick självklart och kollade och då hade jag fått 2 paket:P lägger upp bilder på det jag fick också.


Söt klänning från Anna Sui, tänkte först ha den till mina jeans leggings men den var inte så kort så kan ha den utan.


Linne från Victoria´s Secret riktigt snyggt..

Det var svårt att ta egna bilder på linnet då det är ser så himla skrynkligt ut när man ska försöka ta, men den här bilden är från www.victoriassecret.com.

Nu ska jag ringa min syster och höra om vi skulle iväg och träna ikväll, frågan är bara om hon orkar nu när hon ska jobba exakt hela veckan och även helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0