Söndag 22 Februari...

Hej!

Nu är jag hemma igen efter att ha varit hemma hos mamma i en vecka, åkte med min syster och familj hem och tänkt åka in på Ikea och handla men vi struntade i det eftersom Max precis hade somnat när vi kom dit. Så vi åkte vidare och gick in på Mc Donalds i Mariestad och åt istället fast jag vile ha en cheesburgare men min syster beställde en vanlig åt mej och den var inte så himla god, men fick i mig något att äta iaf. När jag kom hem så låg det en hel del post och väntade på mig så det var bland annat att vi har fått högre hyra och även mitt nya bankkort. Jag hade även fått från Västragötalands regionen att dom tackade för min ansökan om tjänsterna på sjukhuset och att dom skulle gå igenom alla ansökningar nu så får vi väl se hur det går för mig.

Tänkte att jag skulle ta och kolla igenom på både arbetsförmedlingen och Offentligajobbs hemsida och kolla om det har kommit upp några fler jobb som jag kan söka, det skulle ju vara väldigt bra, då ökar jag ju iaf mina chanser att få ett jobb.

Imorn ska jag nog hem till syster och ta barnen till dagis eftersom min syster börjar jobba tidigt och hennes man ska ta tåget till Göteborg runt 07.30, men det är inget bestämt än dom skulle höra av sig senare så jag fick höra hur det blir för Max hade feber igår och han hade det idag också.

Dessutom kan jag säga att jag hatar msn just nu för när jag skulle logga in när jag kom hem så fick jag lov att ladda ner den nya versionen för att kunna logga in, men det tar ju så sjukt lång tid att ladda ner det så jag blir galen på det snart. Inte nog med att det tar lång tid det gör ju så att allt annat går mycket långsammare också, ibland känns det som att allt kommer hänga sej och att jag kommer få starta om datorn och sen få göra om allt..

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0