Natten 11 till 12 Februari..

Hej!

Det blir ett natt inlägg från mej inatt igen eftersom jag inte har någon tid som jag måste masa mej upp till imorn, har suttit här och läst en massa bloggar eftersom jag har så sjukt tråkigt är inget roligt inne på msn heller. Nu tänker jag faktiskt vara så dum så jag berättar att jag ska få besök på Lördag och vi kan väl kalla det för en dejt. Så jag vet att det finns en person som iaf har läst min blogg en gång som var intresserad av mej men inte ville det om jag hade någon annan, så om du hade lugnat dej lite och låtit mej komma och fråga dej och inte fråga flera gånger. Så nu kan det vara kört för din del för som sagt på Lördag har jag en dejt och den ska bli bra, visserligen ska vi sitta hemma hos mej och kolla på film men kan nog fixa en middag också. Men jag har ett stort problem mamma kommer ner på Fredag för att hon ska med min bror till Skara och kolla på en sak sen ska hon nog stanna över helgen, men ska höra med syrran om hon kan få sova hos dem. Vill ju inte ställa in det här nu när det äntligen blir av. Jag borde veta bättre än att skriva här att jag ska på en dejt för ni som har läst tidigare så har det ju inte gått så himla bra, men kan bara inte låta bli.

Iaf när jag satt och läste någon blogg så undrade tjejen som skrev bloggen iaf om läsarna tyckte att hon skulle spara ut sin lugg eller om hon skulle klippa den igen och då ställde jag samma fråga till mej själv, eftersom min lugg är i ett sånt där mitt emellan stadie nu och kommer säkert ta tuden år på sig innan den växer ut lite till så jag kan fixa till den bra. Har nog tyvärr ingen bild där jag har lugg som jag kan lägga in annars hade ni ju kunnat fått säga vad ni tycker att jag passar bäst i, men kan lägga upp en bild på hur det ser ut nu så kan ni säga iaf.


Så här ser jag ut nu i håret som ni ser luggen är helt omöjlig i den här längden blir inte ens bra när jag sätter upp den. Får fundera på det till jag ska till frisören, syrran ska boka tid eftersom det är min försenade julklapp från dem. Ingen färgning ska göras på bra länge nu tappar sjukt mycket hår hela tiden, vill bara ha tillbaka mitt långa hår som jag hade när jag var liten. Kan berätta senare vad jag gjorde då, hände ett antal gånger kan jag iaf säga.

Hittade även en sida ikväll: www.wordle.net/create, där man kan skriva in sin blogg adress och sen kommer de ord som man har användt sig mest av här kommer mina:

Haha det ser faktiskt roligt ut så testa detta;)

Nu ska jag försöka se om jag kan sova, om det inte går så ska jag lägga mej i soffan och kolla på tv och somna där istället, har gjort det dom senaste dagarna men nu har jag saknat min säng. Eftersom soffan är så kort så kan jag ju inte sträcka på mej utan får sova ihop krupen nästan som ett foster och sen vaknar jag med en hemsk smärta i nacken, men men får skylla mej själv.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0