Lite grejer...

God morgon.

Ligger här i sängen och har det skönt och njuter av att inte behöva gå upp än på ett tag om jag inte vill och det vill jag verkligen inte för är så sjukt trött så de är inte sant, fast det är väl inte konstigt med tanke på att jag somnade runt 04.45 inatt. Igår kom min syster och barnen förbi efter att dom hade varit i Tidaholm och så följde jag med dem hem för att äta vi åt pizza från ett nytt ställe den här gången och dom hade sjukt goda pizzor, jag tog en med kycklingkebab, annanas, banan och curry den var extremt god åt upp alltihop vilket är ovanligt för annars blir jag mätt på en fjärdedels pizza. Sen när jag skulle ta bussen hem så hade jag tänkt helt fel på tiden så jag hade missat bussen och orkade inte vänta på nästa så jag tog bussen in till stan ist för att sedan ta en buss där ifrån hem, MEN när vi kommer dit så hade bussen precis gått och nästa skulle inte gå fören 20 så det var länge dit gick in på stationen men där gick brandlarmet, så gick ut igen. Kan säga att det var inte alls roligt att vara på stan en freda kväll när alla runt omkring en var fulla det gjorde bara att jag ville hem ännu mer, är man nykter så ser man folk på ett annat sätt än när man är full för då är man ju en av dom.

Som vanligt blev jag väckt av att telefonen ringde jag får aldrig sova hur länge jag vill utan någon ska alltid ringa och väcka mej, men hoppas på att få sova ut imorn iaf. Det var iaf min syster som ringde så vi bestämde att vi skulle ses vid gymmet 15 idag så vi äntligen kan börja träna igen, Efter att vi är klara där ska jag väl inte göra så himla mycket hem och kolla på tv eller något sånt bara för dom andra ska iväg på middag hos några släktingar ikväll.

Jag skrev ju i ett tidigare inlägg om att jag kanske skulle få besök igår kväll men det blev inte så för personen som skulle ha kommit är en stor idiot som jag aldrig tänker lita på igen och för den delen så ska jag inte ha något med den och göra mer heller. Det har varit samma sak flera gånger vi har bestämt att vi ska ses men sen hör jag inget och får inget svar när jag skriver och frågar heller, blir bara så himla arg. Så igår skrev jag iaf oh skrev att alla broar med mej var brända för gott för hans del för vadå ska jag bara sitta och vänta tills det passar honom bättre eller? Skulle inte tro det fast det är väl min vanliga tur med killar det här de går aldrig bra för mej, för när jag tror att allt är bra så går det åt skogen och slutar med att jag aldrig mer pratar med killen och ska tillägga att detta har faktiskt hänt flera gånger. Varför kan inte den där underbara killen dyka upp någon gång? Jag är bara så trött på att behöva gå igenom alla idioter först innan jag hittar honom, fast vem vet han dyker väl upp när jag minst anar det kanske i sommar under semestern.

Igår kväll så var det äntligen dags för mej att ha lite tur när det gällde ny vår/höst jacka åt Max jag hade lagt bud på en nästan ny jacka från POP(Polarn och Pyret) på Tradera och jag vann auktionen så äntligen säger jag bara, har lagt bud på flera jackor men det har hela tiden varit någon som har lagt ett bud alldeles innan auktionen stänger så att jag inte har hunnit höja. Men den här jackan är nog den snyggaste som jag har lagt bud påm den är rutig i bruna färger jättesnygg måste jag säga, så nu får vi hålla tummarna att den passar också så att den inte är för liten, men han har en overall där ifrån och den är jättestor på honom och det är samma storlek så det borde bli bra.

Jag tänker ligga kvar här och njuta minst en halvtimme till iaf för bussen går inte fören 14.39 så det är lugnt för min del. Kanske till och med kan somna om ett tag och ställa alarmet på 14, det skulle verkligen vara skönt så jag orkar med att träna, aja vi får se hur jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0